مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 00:072022-01-20اقتصادي

بودجه 1401 تراز عملیات منفی ندارد


عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تراز منفی حدود 300 هزار میلیارد تومانی بودجه امسال، گفت: بودجه 1401 تراز عملیات منفی ندارند.

- ، خلیل بهروزی فر شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه تلاش مجلس و دولت برای بودجه سال آینده کاهش هزینه ها و پیشرفت و توسعه کشور است، اظهار کرد: تراز عملیات منفی بودجه امسال حدود 300 هزار میلیارد تومان بود اما برای سال آینده حدود 150 هزار میلیارد تومان در جهت مثبت دیده شده است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به عدم توفیق در موضوع ساماندهی یارانه ها، افزود: رهبری تاکید داشتند که تا پایان امسال پرداخت ارز ترجیحی ادامه یابد و سپس مجلس و دولت نسبت به اصلاح ارز ترجیحی به توافقی برسند که موجب گرانی و تورم نشود.

وی به طرح ساماندهی کارکنان دولت اشاره و بیان کرد: همه کسانی که از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند اعم از شرکت های خصوصی و نیمه دولتی، همه وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، سازمان ها و شرکت های وابسته و تابعه آنها و نهادهای وابسته به رهبری مشمول این طرح می شوند.

بهروزی فر با بیان اینکه هیچ منابعی برای اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت دیده نشده است، تصریح کرد: میزان دریافتی شرکت های واسط پرداخت حقوق به نیروها تقریباً دو برابر است و از همین مبلغ به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1401 تراز عملیات منفی ندارد

بودجه 1401 تراز عملیات منفی ندارد